preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 12. 2022.

Ukupno: 125802
Ovaj mjesec: 1467
Ovaj tjedan: 382
Danas: 2
 

Osnivač projekta:

Tajana Bundara, prof.mentor

Su-osnivač:

Hanna-Kaisa Malinen, English Teacher, MEd., International coordinator

Sudionici:

Ville Kempas, Anita Vuletin, prof.savjetnik, Sanja Božinović, prof.izvrsni savjetnik, Snježana Omazić, prof.savjetnik

                    1.d, OŠ Kman Kocunar iz Splita, OŠ Nikole Hribara iz Velike Gorice i Mutalan koulu škola iz Finske

Opis projekta

Čitanje jača um. Potiče pamćenje, razbuktava maštu, poboljšava analitičke sposobnosti, vještine razmišljanja. U ovom projektu krećemo korak dalje – povezujemo različite generacije pomoću čitanja na način da stariji učenici (1.d) složene priče prilagođavaju mlađim učenicima (OŠ Kman Kocunar iz Splita, OŠ Nikole Hribara iz Velike Gorice i Mutalan koulu škola iz Finske).  Osim što trebaju savladati vještinu sažimanja složenijeg teksta, naši učenici trebaju izraditi i niz digitalnih proizvoda. E-zadatke koji slijede nakon čitanja prilagođenih priča svaka škola prilagođava svojoj razrednoj i dobnoj situaciji, pa će neke škole izrađivati video-priče, video-mamce, GIFove, kratke skečeve, a neke Minecraft igrice.

Naš je cilj razviti sljedeće:

• vještine kritičkog razmišljanja

• inovativno razmišljanje

• vještine rješavanja problema

• vještine čitanja, slušanja i govorenja

• međukulturne kompetencije

• socijalnu i emocionalnu inteligenciju

• digitalne kompetencije

• komunikacijsko-jezične kometencije na engleskom jeziku

Proces rada

Priče su odabrane iz zbirke priča ‘ Buddha at Bedtime ’, Dharmachari Nagaraja. Ovo su priče o ljubavi i mudrosti koje potiču suosjećanje, maštu i kreativnost. Planiramo održati tri online međunarodne konferencije na kojima će učenici izmijenjivati projektna iskustva i rezultate.

rujan 2022.

•upoznavanje sudionika s radnim procesom

listopad 2022.

•pripreme za prvu online konferenciju: On the Same Page Conference

  • stariji učenici šalju mlađima sažetke priča
  • izrada digitalnih proizvoda

studeni 2022.

• konferencija On the Same Page – učenici prikazuju svoje proizvode svojim vršnjacima, vršnjačko vrednovanje

prosinac 2022.

• e-zadaci: izrada edukativnih igara, videozapisa, meme-ova, gif-ova…

  • priprema novog seta priča

siječanj, veljača 2023.

• pripreme za 2. internetsku konferenciju

  • stariji učenici šalju mlađima sažetke priča
  • izrada digitalnih proizvoda

ožujak 2023.

  • International Fiction Addiction Festival

travanj, svibanj 2023.

• izrada završnih proizvoda

• refleksija i evaluacija

lipanj, srpanj 2023.

• diseminacija

Očekivani rezultati

• poboljšane vještine čitanja, slušanja i govorenja

• razvijenija vještina kritičkog razmišljanja

• poboljšane digitalne vještine

• unaprijeđeno znanje engleskog jezika

• pojačana socijalna i emocionalna inteligencija

• poboljšana motivacija za čitanje

• potaknuta mašta i kreativnost

• jača veza među generacijama

Sažetke priča možete pogleadti u ovoj Sway-kolekciji:

https://sway.office.com/F8t5WoZbCdGnz5fR?ref=Link&loc=play

2.dio projektnih aktivnosti

https://sway.office.com/zyiuTvxngEjChMr2?ref=Link

 1. međunarodna smotra čitalačkih aktivnosti - On the Same Page

21.11. 2022. prof. Tajana Bundara organizirala je 1. međunarodnu konferenciju na kojoj su učenici partnerskih škola i zemalja predstavili svoje proizvode. 

Bila je to interaktivna izložba bogatih video-priča, stripova i ostalih učeničkih uradaka nastalih iz sažetaka kompleksnih priča. Naime, učenici 1.d su složene priče prilagodili osnovnoškolcima uz niz interaktivnih zadataka pomoću kojih smo provjerili čitanje s razumijevanjem - spoj vještine čitanja s digitalnim alatima i vještinama 21.stoljeća.

Srednjoškolci su bili ugodno iznenađeni ozbiljnim pristupom projektnim aktivnostima i angažmanom učenika osnovnih škola. Mentori škola partnera, prof.Snježana Omazić, prof.Sanja Božinović suštinski su motivirali svoje učenike na rad.

1.d moderatori konferencije - Fani Babić, Mihovil Papić. Aron ratko brajković, Emma Strauss

Visok nivo entuzijazma u Finskoj

 

Animirani sažetak priče u izvedbi 9-godišnjih Finaca

Isječak iz stripa

Uradak iz OŠ Kman-Kocunar, Split pod vodstvom mentorice prof.Snježane Omazić

Pouke iz priča

Avatari glavnih likova

Na kraju smo proveli vršnjačko vrednovanje i prema glasovima vršnjaka za najomiljenije uradke proglašeni su video uradci 9-godišnjih Finaca.

Evo kakva je bila atmosfera u finskim redovima - vatromet euforije!

2. međunarodna smotra kreativnosti - Internationa Fiction Addiction

13.03. 2023. prof. Tajana Bundara organizirala je 2. međunarodnu konferenciju u 1.d. Sudionici su bili mentorice učenika iz OŠ prof.Snježana Omazić i prof.Ville Kempas iz Finkse i njihovi marljivi učenici.

Ovog puta mlađi učenici su dobili ključne riječi iz priča na osnovu kojih su pogađali sadržaj priče i izrađivali potpuno nove verzije priča pomoću digitalnih alata. Mašta je radila svašta, pa smo dobili nove zanimljive inačice priča, a učenici su se služili IKT-alatima po izboru, važan moment i za nas nastavnike, zapravo projektni dio u kojem mi, nastavnici, učimo od učenika. Pa su nastali book traileri pomoću Robloxa, potpuno nova priča u Minecraftu, zatim video-priča u Gatcha alatu, itd.

Evo nekih primjera:

OŠ Kman-Kocunar Split, mentorica prof.Snježana Omazić

Alat: Gatcha

Fani Babić 1.d, mentorica prof.Tajana Bundara

Alat: gif maker

OŠ Kman-Kocunar Split, mentorica prof.Snježana Omazić

Alat: Roblox

OŠ Kman-Kocunar Split, mentorica prof.Snježana Omazić

Alat:Roblox

Refleksija i evaluacija

Na poveznicama možete poslušati impresije učenika o projektu:

https://voca.ro/169m1DolT9DL

https://voca.ro/1jrX2iI8Eqrf

https://voca.ro/197XB4jhmDOa

Diseminacija

19.05.2023. u Beogradu na Učiteljskom fakultetu prof. Bundara predstavila je projekt na internacionalnoj konferenciji u organizaciji ELTA Serbia. Izabrana je kao predstavnik HUPE organizacije.

 

Na samom kraju ovogodišnjeg projekta posebna pohvala ide učenicima 6.a koji su pokazali izvrsnu medijsku pismenost, spremnost na sudjelovanje u projektu kao i veliku odgovornost prema ispunjavanju svih rokova koji su nužni za uspješnost u svakom radu koji uključuje više sudionika.




preskoči na navigaciju