preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 12. 2022.

Ukupno: 131378
Ovaj mjesec: 3390
Ovaj tjedan: 218
Danas: 11
 

PRAVO NA PRISTUP INFORMACIJAMA

Službenik za informiranje:
Kristina Marović
Telefon: 021 502 536
e-mail:  
tajnistvo@os-kman-kocunar-st.skole.hr

 

            Pravo na pristup informacija koje posjeduje Osnovna škola Kman-Kocunar Split uređeno je Zakonom o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ broj 25/13. i 85/15.)

            Zakonom se propisuju načela prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, ograničenja prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, postupak za ostvarivanje i zaštitu prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija.

               Zahtjev za pristup informacijama  i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva  službeniku za informiranje putem:    

telefona na broj:  021 502 536
elektronske pošte:
tajnistvo@os-kman-kocunar-st.skole.hr
poštom na adresu Osnovna škola Kman-Kocunar Split,  Benkovačka 10, 21000 Split

osobno u tajništvo škole od 8,00 do 14,00 sati

Prilikom podnošenja zahtjeva nije potrebno platiti dodatnu naknadu uz obrazac.

Osnovna škola  Kman-Kocunar Split  ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i naknadu troškova dostave tražene informacije, koja se naplaćuje sukladno Kriterijima za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije („Narodne novine“ broj 12/14. i 15/14.).

             U slučaju nepotpunog ili nerazumljivog zahtjeva podnositelj će biti pozvan da ispravi zahtjev u roku pet dana od dana dostave poziva. Ako podnositelj to ne učini, zahtjev će biti odbačen kao nerazumljiv ili nepotpun.
             Osnovna škola Kman-Kocunar Split omogućit će podnositelju zahtjeva pristup informaciji, u roku od 15 dana od urednog podnošenja zahtjeva. Iznimno, navedeni rok može se produžiti do 30 dana, kada se zahtjev treba uputiti na drugo tijelo  ili se radi o složenom predmetu.

Obrasci zahtjeva za pristup informacijama:

1. Zahtjev za pristup informacijama
2. Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije
3. Zahtjev za ponovnu uporabu informacija       

Priloženi dokumenti:
1. Odluka o određivanju službenika za informiranje 
2. Zakon o pravu na pristup informacijama
3. Zakon o izmjenama i dopunama Zakona na pristup informacijama

GODIŠNJE IZVJEŠĆE - 2023.

GODIŠNJE IZVJEŠĆE - 2022.

GODIŠNJE IZVJEŠĆE - 2021.

GODIŠNJE IZVJEŠĆE - 2020.

GODIŠNJE IZVJEŠĆE - 2019. 

Tražilica



PROFESIONALNO USMJERAVANJE - OSMAŠI

 




preskoči na navigaciju