preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 12. 2022.

Ukupno: 91515
Ovaj mjesec: 264
Ovaj tjedan: 650
Danas: 156

Oxford Reading Club

Projekt Oxford Reading Club

"Read your way to better English"  je školski projekt koji se provodi koristeći digitalnu knjižnicu Oxford Reading Club s više od 700 naslova e-knjiga.

Cilj ovog projekta je potaknuti učenike na čitanje na engleskom jeziku. Sudjelovanjem u projektu učenici će čitati različita djela prilagođena njihom stupnju znanja engleskog jezika na dodatnoj nastavi, ali i kod kuće u sklopu istraživačke aktivnosti. 

 

Način realizacije : Dodatna nastava engleskog jezika

Sudionici : Učenici 6.b/7.a/ 8.a., učiteljica Engleskog jezika Snježana Omazić


Projekt Oxford Reading Club- Čitalački klub modernog doba

 

Kurikulumsko područje: jezično-komunikacijsko

 

Međupredmetne teme: Upotreba informacijske i komunikacijske tehnologije; Građanski odgoj i obrazovanje; Osobni i socijalni razvoj; Učiti kako učiti; Zdravlje; Održiv razvoj; Poduzetništvo

1. Ciklus (razred): 2. i 3. ciklus ( 6., 7. i 8. razred)

2. Ishod/Cilj 1:

Razviti naviku i ljubav prema ekstenzivnom čitanja na engleskom jeziku.

3. Obrazloženje ishoda (povezan s potrebama, interesima učenika i vrijednostima ŠK):Sudjelovanjem u projektu učenici će čitati različita djela prilagođena njihovom stupnju znanju engleskog jezika na motivacijskim i kreativnim radionicama, ali i kod kuće u sklopu istraživačke aktivnosti.

 

Na uvodnim, motivacijskim radionicama učenici će istraživati digitalnu knjižnicu, upoznavati različite književne žanrove, odabirati naslove čije će dijelove pročitati i potom interpretirati kroz grupne diskusije. Na taj će se način upoznati s različitim književnim žanrovima, tematikama i autorima o kojima će dati svoje mišljenje i iznijeti svoje stavove.

Učenici će potom nastaviti s čitanjem odabranih djela i u sklopu istraživačke aktivnosti doma. Bit će motivirani čitati u svoje slobodno vrijeme i na taj će način razvijati naviku i ljubav prema ekstenzivnom čitanju koje vodi čitalačkoj pismenost. Osim toga,unaprijeđivat će jezično-komunikacijsku kao i kulturološku kompetenciju te razvijati samostalnost u ovladavanju jezikom kroz korištenje funkcionalnosti digitalne knjižnice (rječnik, bilješke i sl.) . Koristit će i unaprijeđivati svoje informatičko znanje prilikom korištenja digitalnih alata.

Na kreativnim će radionicama na različite načine interpretirati pročitana djela tako što će kroz timski rad osmišljavati i izrađivati kvizove, društvene igre, postere, različite pisane uratke, glumiti predstave, voditi grupne diskusije po ulogama i sl.Učenici će kroz čitanje i interpretaciju različitih književnih djela steći i znanje drugih predmetnih područja, bilo društvenih, jezičnih ili prirodnoslovnih. Također, na samim će kreativnim radionicama koristiti znanja iz drugih predmetnih područja u izradi različitih materijala.

Učenici će ovakvim korištenjem engleskog jezika, svakodnevnim čitanjem i sudjelovanjem na radionicima, usavršavati sve četiri jezične vještine, povećati vokabular te postati samostalniji i samopouzdaniji govornici engleskog jezika.

Na svakoj će kretivnoj radionici vrednovati vlastiti rad i rad drugih učenika kroz ispunjavanje kratkog upitnika ili vođenim komentiranjem. Naučit će snositi odgovornost kroz timski rad i koristiti pozitivan jezik prilikom komentiranja svog ili tuđeg rada s naglaskom na ono što je dobro, ali i ono što se može popraviti.

Naposljetku, učenici će pronaći ono što uistinu vole i žele čitati te nastaviti s navikom čitanja, kako na engleskom, tako i na hrvatskom i drugim jezicima.

4. Očekivani ishodi/postignuća (Učenik će moći):

· Samostalno koristiti digitalnu knjižnicu i sve njezine funkcionalnosti (integrirani rječnik, opcije slušanja i biranja dijalekta, snimanja i pisanja bilješki, izrade vlastite liste nepoznatih riječi, rješavanja zadataka razumijevanja, gramatike i vokabulara)

· Razlikovati i opisivati književne žanrove

· Sudjelovati u uvodnim diskusijama u kojima daje svoje mišljenje i osvrt na različitu tematiku

· Koristiti različite tehnike prilikom čitanja, poput skimming and scanning

· Globalno i selektivno čitati i/ili slušati te razumijeti e-knjige različitog žanra i tematike

· Pokazati razumijevanje pročitanog/poslušanog kroz rješavanje zadataka razumijevanja

· Pokazati usvojenost vokabulara i gramatičke struktura kroz rješavanje zadataka

· Uvježbavati izgovor kroz čitanje naglas, snimanje ili kroz zadatke speak-up i wrap up

· Provoditi online istraživanja

· Sudjelovati u radionicama u kojima će analizirati i interpretirati pročitano kroz kreativan rad ( izrada postera, kviza, društvenih igara, glumljenje predstave, vođenje diskusije, pisanje različitih pisanih uratka i sl.)

· Odabrati e-naslov prema svom interesu

· Uspoređivati različite naslove

· Primjenjivati znanja iz drugih predmetnih područja u izradi materijala na radionicama

· Vrednovati vlastiti i rad svojih kolega kroz vođene aktivnosti

· Pratiti svoj napredak skupljanjem znački

5. Način realizacije:

· Oblik: PROJEKT „Oxford Reading Club-Čitalački klub modernog doba“ redovna nastava engleskog jezika, dodatna nastava engleskog jezika,

 Način učenja (Što učenici rade):

Samostalno čitaju i/ili slušaju e-naslove na nastavi i u sklopu istraživačke aktivnosti doma koristeći se svim funkcionalnosti digitalne knjižnice

· Aktivno sudjeluju u uvodnim i kreativnim radionicama u kojima kroz grupni rad na različite načine interpretiraju pročitane naslove

· Sudjeluju u razrednim i grupnim raspravama različite tematike

· Izrađuju online kviz koristeći se vokabularom iz knjiga koje čitaju

· Osmišljavaju i izrađuju vlastite drušvene igre na temelju pročitanih naslova

· Osmišljavaju i izrađuju postere o djelima koja su pročitali

· Pišu različite pisane uratke na temelju pročitanog (recenzije, sažetke, pjesme i sl.)

· Vode diskusije o onom što su pročitali po prethodno dodijeljenim ulogama

· Sami biraju knjigu koju čitaju i način na koju ju interpretiraju

· Rješavaju zadatke razumijevanja, vokabulara i gramatike

· Vrednuju svoj rad i rad svojih kolega kroz ispunjavanje listića, ankete i/ili komentiranjem

· Prate svoj napredak skupljajući značke

· Metode poučavanja (što rade učitelji):

- Organiziraju i provode radionice, vode i koordiniraju rad učenika kroz radionice, motiviraju, usmjeravaju i savjetuju učenike.

Trajanje izvedbe: tijekom školske godine 2023./24.

 

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Snježana Omazić   datum: 7. 12. 2023.

Tražilica



CENTAR IZVRSNOSTI SDŽ

POLAZNICI - javni poziv

MENTORI - javni poziv

PRIJAVE NA TESTIRANJE


KAMO NAKON OSNOVNE

NATJECANJE

NATJECANJE MLADIH TEHNIČARA

REZULTATI 66 ŽUPANIJSKOG NMT 

- državna razina: od 3. do 6. lipnja 2024.
(ponedjeljak - četvrtak).

POSEBNA PRAVILA NMT

TESTOVI I ZADATCI S PROŠLOGODIŠNJEG ŽUPANIJSKOG NATJECANJA


PROFESIONALNO USMJERAVANJE - OSMAŠI

E-DNEVNIK

EKSKURZIJE 2023-24

PRIJAVA ZLOSTAVLJANJA


Prijavi zlostavljanje nad djecom

 


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju